HUMOR!

Fick idag veta av lilla Jeck att jag bara skriver om tråkiga saker här (Och ja, det må väl hända, men mitt liv är inte intressantare än såhär). MEN då tänkte jag att jag skulle lyxa till det litegrann och lägga ut lite Tjuvlyssnat humor.
Så, här Jeck har du humorn ;)


Två killar ~17 står vid sminkavdelningen när den ena börjar rota bland hyllorna.
Kille 1: Vad sjutton är det här? Eye-foundaaaaation? Tror du att tjejer gillar sånt här?
Kille 2: Ja, det gör hon nog.
Kille 1: Alltså det är första gången jag köper en present åt en tjej.
Kille 2: Mm, det märks. Kan vi gå nu?
Kille 1 (utbrister): Vänta, kolla på det HÄR!
Kille 2 suckar och börjar gå bortåt.
Kille 1: NÄSPLÅSTER! Det behöver hon! Hon blöder jämt näsblod!
Kille 2: Förresten kanske du ska köpa nåt annat lite mer passande? Ni har ju bara varit ihop i en vecka.
Kille 1 verkar fundera en stund men bestämmer sig till slut för att det blir en alldeles utmärkt present åt flickvännen.
Kille 2 (tyst): Jävla idiot


En kille och en tjej ~15 pratar hockey.
Killen (till tjejen): Haha, de förlorade mot AIK med 3-0!
En annan tjej (som råkar höra samtalet ropar till killen): Men jag har en kompis som också älskar HIV!



En man ~30 går med sin son ~6. Sonen plockar åt sig en stor låda med Lego när de passerar leksaksavdelningen.
Pappan: Nej, vi ska inte köpa den.
Sonen tittar ledsamt på pappan.
Pappan: Nej. Kommer du ihåg att pappa köpte en sån till dig häromdagen? Kommer du ihåg hur arg mamma var på pappa då? (Han fortsätter sorgset) Jag får inte köpa såna till dig mer…



Två killar ~ 17 kliver på bussen och pratar ganska högt.
Kille 1: Hur fan ska jag formulera sms:et då?
Kille 2: Skriv typ att du inte har någon anledning att ljuga och att du vill att han ska få höra det från dig först.
Kille 1: Ååh, varför ska allt hända MIG för!? Hur fan talar man om för sin bästa vän att man råkade ha sex med hans flickvän?




Nu House, Sen sova!
Sov gott suckers ^^

Kommentarer
Anonym

Hiiihoooiiiii :3 äntligen blir det lite fart i denna blogg =D / Lilla My



2011-03-29 @ 15:05:31




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback