Jobbelijobb

Nyss avnjutit middagen som idag bestod utav spagetti och köttfärssås. Denna gång hade jag iallafall nästan lyckats med köttfärsåsen. Tycker att det är riktigt knepigt att få den riktigt bra. Men ja, kan väl kanske bero på mina begränsade kunskaper inom matlagning. Riktigt tråkigt att jag varken KAN eller har orken att lära mig.. Tycker ju att det är hemskt tråkigt att laga mat. Älskar dock att äta^^

Har ÄNTLIGEN lyckats städa härhemma, satt riktigt långt inne denna gång.
Varför ska även detta vara så tråkigt?
Vi får väl säga så att det är konstaterat, hushållssyslor är aldrig roligt, men det måste göras! ^^

Då börjar det vara dax igen att ta bilen och köra iväg till jobbet.
Börjar om mindre än en timma så borde nog börja packa ihop lite sovgrejjer och kanske en god bok?
Är redan rätt trött så kommer nog inte få några problem att sova inatt, särkillt inte med tanke på att sängen är underbar dit jag ska inatt :D




Ser ut som att jag inte behöver lösögonfransar, detta räcker väl! :D
Men.. är det någon som kan tala om hur jag ska fixa fransarna på höger öga.. de "längst in" mot ögonvrån?
Dom ser sjutk konstiga ut och jag får aldrig till dom :O




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback