Klänning!

Hejsan!

Vaknade vid 5 idag, jobbade ju dock så jag passade på att kliva upp då. Det skumma var ju att jag faktiskt var helt pigg. Hade kunnat fortsätta sova i en timma till men kände inte behovet utav det?
Hur konstigt är inte det?

Har nu varit hemma några timmar, sket i att gå och lägga mig igen som jag brukar göra när jag kommer från jobbet. Har suttit och kikat på House. Börjar dock känna hur tröttheten kommer nu. Inte alls roligt med andra ord. Sitter och väntar på att Anton ska vakna snart. Fcik ett grymt sug att åka iväg till Luleå och köpa en ny matta + några prydnadskuddar :)

Har förresten fått min känning idag. Har inte riktigt bestämt vad jag tycker om den ännu. Kommer säkert komma upp en bild till helgen (Om jag nu har den på fredag som planerat vill säga)
VI får se

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback