Lunchdax

Godmorgon#2

Lyckades efter många och och men och kattfan innan jag somnade och faktiskt fick vila en stund.
Charlie måste bpde vara den smartaste och ondaste katten jag känner. Så fort jag lägger mig ner (eller sitter i rummet brevid) så hör jag hur han hoppar upp på diskbänken och sen ner i och slikar på disken. Jag säger åt honom från där jag är, men han struntar i det. Men så fort jag ställer mig upp så hör man hur han hoppar ner och när jag väl är i köket så står han vid sin matskål och "äter" som om inget har hänt. Jävla skit. Pluss att han har en ovana att vilja gnaga på mina hälsenor när jag borstar tänderna barfota... Haha fråga mig inte varför :)



Har också börjat drömma så verkliga drömmar på senaste tiden. Sådana som gör en förrvirrad när man vaknar eftersom att man inte ritkigt kan säga om det är verklighet.

Nu när jag sov så drömde jag om min gamla vän Jens som jag inte träffat på..ja.. ett år snart och som jag de senaste åren träffat hemskt sällan.. tyvärr. Drömde att han kom för att hälsa på och jag och han satt och surrade om alla dessa gamla minnen och vi skrattade och hade super trevligt tillsammans.
Var verkligen lycklig ändå in i själen när jag vaknade, ja det tog mig lång tid efter uppvaknadet innan jag insåg att.. Ne.. det där har inte alls hänt!

Besvikelse på hög nivå!



NU börjar det bli dax att äta lunch. Frida kommer om ungefär  2 timmar och då ska vi dra in till stan, kika runt i butiker, käka middag och sen så blir det ännu ett pump pass. Känns super idag eftersom att träningsvärken är obefintlig :))

Senare ikväll (Ifall vi nu inte hörs mer idag) så ska jag jobba ännu en natt. Sista natten denna vecka, än så länge!



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback