Minuter av hurtighet

Hejsan!

Sitter och slappar efter en middag på frassen. Kände verkligen inte för att sitta och äta middag härhemma helt solo. Så då fick det bli middag med Anton istället.
Under promenaden hem från frasses så fick jag en släng av hurtighet. >Hade helt och hållet bestämt mig för att JAG SKA GÅ TILL JOBBET!!
Har nu suttit och pysslat med att fixa musik och dylikt. Kikade in en sväng på Yr också för att kolla vädret. Visade sig att det visst ska vara nederbörd kväll / imorgonbitti....
Kunde helt plötsligt känna hur all ork rann ur mig.. Dumma nederbörd... -.-

Så. blir ingen promenad. MEN... om det nu visar sig att det INTE regnar imorgonbitti, ja då kommer jag bli riktigt jäkla sur.
Lägenheten är dock i topp topp skick. Kommer vara en underbar änsla att komma hem imorgon och det är helt fräscht och fixat, kommer vara en nöjd Jenny då ^^

Tror faktikt jag ska strunta i att åka och sola idag.
SKa nog dega framför House resten av kvällen tills det tillslut är dax att åka iväg på jobbet! 



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback