Mörkrädsla

Som jag misstänkte så blev inte promenaden till solariet av, men inte pågrund utav den orsak jag trodde (Lathet). Nejdå, istället så fick jag  kramper i magen (då var jag färdigklädd och redo att strosa iväg men var då tvungen att sätta mig ner, och nu ser jag att det blivit mörkt. Lite pinsamt att behöva säga att man är rädd för mörkret när man snart är 21 år gammal men jo så är det. Eller, inte rädd för mörkret egentligen. Rädd för mörkret UTOMHUS, och då bara om jag är ensamen. Hade jag haft någon med mig nu när jag skulle promera så hade det inte varit några problem men.. Anton har raid eller nått sånt så han har inte tid!

Så, promenaden skjuter jag upp till imorgon. Har ädå inte lämnat in min lönerapport så måste gå in till chefen imorrn och göra det. OCH DÅ blir det sola ^^


Kommentarer
Caroline

Du är inte den enda som är mörkrädd på det sättet.

Jag hatar verkligen att gå ute själv när det är mörkt, men jag brukar dock tvinga mig själv till att gå utan att ringa någon och utan att be Fredrik komma och möta mig. Jag tror dock alltid att någon ska hoppa på mig... suck -.-



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-04-01 @ 17:06:03




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback