Negativa dagen

Hejsan! 

Sitter här i soffan med Charlie i knät, som vanligt. Man kan inte undkomma honom om man sitter i soffan. Så är det bara :D
Är trött och grinig idag. Känner bara för att sura på allt och alla, men av någon anledning blir det så dålig stämning om man gör det. Så ska försöka vara snäll så gott som det går!
Anton har kommit hem idag eftersom att han var tvungen att åka och jobba. Så han åker nog strax.

Vi har varit på sunes och käkat. Var inte så hungrig men nog fick jag i mig 2 portioner Chili cheese (Min portion och sen Antons;>).. ChilliCheese är verkligen en underbar passion <3
Funderar nu om jag ska åka och sola när Anton åker till jobbet. Har ju varit och solat tidigare i veckan så kanske skulle försöka komma igång lite med det nu så jag får lite färg! Var grymt längesedan.

Sen.. Simma?
Jo.. kanske!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback