Osynlig?

Godmorgon!

Varför jag inte lagt mig ännu är en gåta. Kom hem från jobbet för ungefär 45 minuter sedan och sitter fortfarande vaken. Börjar nästan tro att jag börjat sova bättre om nätterna? *Peppar peppar*
Man kan ju alltid hoppas! :)

När jag körde hem från jobbet imorse var jag tvungen att ställa mig frågan "Är jag osynlig?". Kom nämnligen till ett rödljus i stan som visade grönt när jag kom emot det, men det hann slå om till rött så jag var tvungen att stanna. Sen stod jag där i 5minuter (!!!!) utan att något hände. Jag kunde se det andra "leden" med bilar som fick turas om att köra men inte jag. Så jag provade att backa lite för att kanske "synas".. Inget hände.
Precis när jag tänker vända om och köra någon annan väg så kommer det en bil bakom mig och VIPS.. så slår det förbaskade rödljuset om till grönt... WHATS UP WITH THAT?!


Kommentarer
Caroline

Du är inte osynlig men bilen är det :)



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-03-16 @ 08:33:57




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback