Planer

Tjollahoppsan...ehm..?

Just hemkommen från Blåsmark där jag varit och lämnat av mina nycklar, käkat middag, tittat på tv och surrat med systra min! Sitter nu och väntar på att Anna ska komma och även på att Anton ska komma hem från jobbet!
Imorgon efter att jag jobbat drar jag och Anton iväg till Hemavan.. Yes.. Detta är påkommet i förrgår så jag har inte undanhållit något för er kära vänner :P
Vet inte om jag ser fram emot det eller ej.. Åker ju inte skidor och är ju inget fan av vintern över´huvudtaget så känns lite dubbelmoral att åka till Fjällen men... ja... Kan säkert bli roligt iallafall! ^^

Min kära syster ska bo här hemma och ta hand om Charlie så stackarn får i sig nå mat. (Tror inte han behöver det egentligen men... det är väl bäst).
Så då hoppas jag att det är SNYGGT härhemma när jag kommer från fjällen *Hint hint* ;)

Hmm låt se, vad har mer hänt i veckan?
Tror faktiskt inte att det är speciellt mycket faktiskt! Har inte tränat eller simmat speciellt mycket så kan inte ens skriva om det. JO! Jag var på bio igår och såg på Gullivers resor.. Okej film.... men INGET jag rekomenderar faktiskt.. torr och patetisk humor!



Jag på kläm opch känn partyt förra veckan

Kommentarer
Jennie

Fin bild :)



Sv: JA! Det tycker jag, ta upp spelandet och spela en match eller två med mig ;) Skulle vara grymt.. Ja, ibland blir man lite för "inne" i spelet, och gör inge annat än spelar.. Tur att jag har skolan som skärmar av och gör att jag måste fokusera på annat ;P



Kram!



Blogg: http://jenniemariajohansson.se
2011-03-04 @ 20:59:21
dianaa

snygg jenny :) <3



Blogg: http://dianasl.blogg.se/
2011-03-05 @ 13:09:49




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback