Tidig morgon

Hrm.. Godmorgon!

Valnade innan 9 (Kanske inte jättetidigt men jag hade planerat för sovmorgon).
Iofs så har jag väl bara mig själv att skylla då jag gick och la mig innan 10 igår. Jag kan inte med ord beskriva hur trött jag var igårkväll. Varje blinkning var en plåga eftersom att jag inte med säkerhet viste om jag skulle kunna öppna ögonen igen.
Om 2 timmar så är jag ännu en gång på pump (Har jag tagit igen min missade vecka snart tro?)..Känns liiiiite tungt idag eftersom att jag kan känna av gårdagen rätt mycket. Hoppas dock att dagens pass kommer "ta bort" träningsvärken som ni annars kommer få läsa allt om imorgon då jag kommer ojja mig.

Har lite halvångest just nu över pengasituationen. Finns bl.a 2 stycken klänningar som jag bara måste ha trotts att jag är för snål för att lägga ut den summan på kläder...
Aja ska sitta och dräggla över dom några timmar till och se vad jag kommer fram till! ^^

Men NU.. frukost!!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback