Utdragarn ARN ARN!!!

Hejsan igen!

Ligger här och latar mig som vanligt. Jag är verkligen sjukt duktig på att dra ut på tiden så jag ska slippa göra saker som jag egentligen inte vill. Som nu tillexempel.
Jag ska städa (Huua, golvet ser ut som en myrstack för damm), jag skaåka och handla ingredienser till min Lax och spenatpaj, jag ska LAGA den förbannade pajen och sist men inte minst så ska jag åka och simma.
Usch, orkar inget. Borde dock ta tag i handlingen. Kommer snart bli jättehungrig och då kommer jag inte ha tålamod att laga en paj. Det tar ju så lång tid.. eller.. ja!

Har iallafall köpt mattan nu. Sjukt snygg. Nu behöver jag bara ett nytt bord + matchande kuddar + vas / Fruktfat. Kommer bli awsome! :)
Ne guud. Nu ska jag sluta med detta utdragande av tiden och åka iväg och handla mat och börja med maten. DET ÄR DAX!!! ho ho ho.. pepp pepp pepp... Funkar inte..

Bild från i lördags

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback