^-^

Hejsan!

Bilen är.... lite ren nu iallafall.
Struntade i att vaxa den eftersom att jag insåg att snart kommer den förbaskade björkpollenen och då kommer bilen vara i behov av tvätt igen. Så tar det på riktigt när den säsongen är över.
Städade den invändigt också så nu är den ren och fräsh! :)
Åkte sedan dirrekt till jobbet när jag var klar med det så det tog praktiskt taget hela dagen.

Charlie, som också följde med, lyckades med det omöjliga igår. 
Han försvann helt spårlöst, vi letade och letade och eftersom dörrarna varit stängda så visste vi att han inte var utomhus. Tillslut ger vi lite upp och då ser mamma en tass som liksom "krafsar" ur ett skåp.
Detta skåp är ett skåp som inte går att öpnna. Det är igenspikat och han hade lyckats ta sig in där (!!!!). Det vart ett hemskt jobb med att få ut honom. x)

Har just vaknat. Hamnar alltid en en dvala när jag jobbat natt, trotts att jag har sovande. Är så skönt att få slummra till några timmar till när man kommer hem. I sin egen säng :)
Ikväll blir det pump med Frida. Det är det enda jag vet om dagen!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback