Chips och Dipp

Hujedamig!
Har köpt en två sorters chips, två sorters dipp och en chokladkaka!
Sitter ju och inväntar att mina syskon ska komma hit och att Anton ska sluta jobba. Då blir det Supernatural och säkert någon film också! Så nu ska det mumsas godsaker. :)
Är dock sjukt trött så ska bli hemskt spännande att se hur mycket jag orkar. Jag har ju så lätt att somna framför tv:n. Ska dock verkligen försöka låta bli det.

HAHA, kom att tänka på en sak.
Tänk om någon kunde höra mig när jag är ensammen hemma. Jag pratar typ K.O.N.S.T.A.N.T. Helt sjukt egentligen. Kom på mig nu med att sitta och  säga ungefär. "Hmm, dom borde nog komma snart, vad tror du Jenny, ska vi ta och plocka bort från vardagsrumsbordet?" för att sedan snabbt ända röst till en läspande hög variant och säga " ELLER VAD TROR DU CHARLIE, VILL DU ATT JAG SKA KLIA DIG BAKOM ÖRAT" samtidigt som jag kliade honom xD

HAHAH! Fan alltså, knäppt

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback