Choklad <3

Hejsan!

Jobbar för fulla muggar hela dagen. Har doch haft en hemskt trevlig arbetsdag!
Påvägen hem kom jag på mig själv med att lee, ett stort lende hela vägen hem. (Undra vad folk tänktr), men kände mig verkligen glad på alla sätt och vis. ALlt kändes verkligen helt underbart.
Häggen har börjat slå ut, det luktade sommar överallt, jag älskar mitt jobb och allt i livet kändes verkligen helt rätt och jag kan verkligen inte vara lyckligare. 
När jag kom hem så gick jag ut och gick litegrann med Charlie. Om man tittar på CHarlie när han är utomhus så kan man inte heller bli ledsen för han skiner verkligen lycka när han får gå ut. Så mitt liv är helt fantastiskt. 
Sommaren är snart här ordentligt, ska börja använda sommarkläder utav bara den och jämt känns mig fin.

På tal om inget. Åt just en jättegod choklad. Marabou Strawberry Cheesecake. HUR god som helst. Prova den <3
Imorgon får jag lön, ska till gymmet och sen blir det kvällsjobb.
Kommer hålla mig sysselsatt även imorgon med andra ord! :)



Livet är allt bra underbart


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback