Dagen efter

Hejsan!
Som jag sa tidigare så var jag ju på nattpremiären av Pirates igår tillsammans med, ja, massor med folk!
Filmen har jag ju redan berättat om.
Såhär var jag iallafall klädd igår...



HAHA, hemskt o-charmerande bild xD
Men iallafall, detta var inte alls omtyckt av mina följeslagare, jag kan inte förstå varför?
Det kändes lite lätt stört från början, var ju sjukt mycket folk så var lite obekvämt från början. Men allt eftersom tiden gick så kände jag mig mer självsäker och vet ni, jag var AWESOME! Kan säkert händas att jag har sådär fler gånger jag ska gå på bio. Mådde hemskt gott där medans vi såg filmen :)

Iallafall, idag var jag inte alls speciellt pigg och glad. Filmen slutade vid 3 (eller var hemma i lägenheten 3). Sov nog inte förrens klockan 4 kanske och steg upp klockan 7 eftersom jobbet kallade.



Såhär glad och nyvaken var jag där vid 7. Jag var stolt över att jag överhuvud taget tagit mig ur sängen, och ännu mer stolt över det faktum att jag jobbade 9 timmar. OCH.. som om det inte vore nog så är jag nu stolt över mig själv att jag snart, om ca 1 timma, ska iväg och jobba ett nattpass. Kan nog med största sannolikhet säga att imorgon kommer jag vara DÖD!!!
Men ja, sålänge man tjänar lite pengar så kan man dö litegrann, det är det värt ;) 

Sitter för tillfället och lyssnar på LADY GAGAS NYA ALBUM!!!!
Är i exstas. Eftersom att Anton betalar för Spotify så får man lyssna på det redan nu!! Fantastiskt!!!! :) 
Kommer lägga upp den bästa låten senare (mest troligt imorgon). Måste ju välja ut någon först ^^

Jaja, önska mig lycka till på jobbet nu, ska klara det  ;)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback