Dagen utan mening

Hejsan!

Idag var det tydligen ingen "speciell" dag. Tråkigt. Vad ska man då göra utav livet?!
Skämt åsido. Jag har fulltecknat på mitt schema idag.
Tog på migg ett extrapass på jobbet mellan 07.45 - 12.00. Efter det så ska jag skynda mig iväg till Jävre eftersom att jag har en frisörstid!. Kommer bli galet skönt att få gå igenom kaluffsen litegrann. Sen efter det hade jag tänkt försöka klämma in en storhandling. I familjen Engman / Holmström så handlar vi alltid en storhandling när vi precis fått lön. Börjar desutom vara lite mat i våran kyl nu så börjar verkligen vara dax. Sen blir det Zumba med Frida ikväll. Kommer bli askul men jag kommer nog vara helt slut vid det laget efter att ha hållit igång hela dagen. Sen så ska jag avsluta dagen med att nattpass. Så, med andra ord FULLT! Kan verkligen inte pressa in mer saker på schemat! :)

Morgondagen kommer startas med att jag ska med stackars Charlie till vetrinären. Nu ska kulorna bort!!
Men mer om det imorgon! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback