Dagen utan tema

Hejsan Hoppsan!

Arbetat och handlat. Så har min dag sett ut såhär långt.
Nu hade jag tänkt komma hem och vara duktig och kreativ. Hade velat få undan disken innan middagen, som jag förövrigt ska laga. Anton sänker dock mitt självförtroende litegrann eftersom att han påstår att jag alltid lagar samma maträtt när jag lagar mat :(
Han säger att antingen gör jag korv i ugn (villket jag ska göra idag) eller så gör jag min lax och spenatpaj. True, jag är inte en så varierande människa när det kommer till matlagning, detta eftersom att jag inte är bra på det och då är det inte speciellt kul att försöka sig på en massa saker som ändå misslyckas. 
Tycker dock att han överdriver massor eftersom jag blivit myycket bättre och lagar flera olika rätter. Blev ju tvungen till det nu när vi flyttade.

- Spagetti och köttfärssås
- Potatisbullar
- Pasta och skinksås
- Fiskpinnar och potatismos
- Tacos m. tillbehör
- Lasange
- Köttbullar och spagetti/nudlar/potatismos/stekta babymorötter eller annat passande.
- Palt (EN gång, ingen bra gång)
- Kebab m. tillbehör

..Är några utav alla saker jag gjort sen vi flyttade in. Visst, hemskt simpla saker men jag försöker iallafall ^^ 

Så, matlagning, diskning står på schemat. Efter det så ska jag även åka iväg och dansa lite Zumba. Känns som att det kommer bli en rätt tidig kväll i övrigt! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback