Dum Mamma Jenny

Hejsan!

Har nu lämnat av mitt lilla hjärtegull hos Veterinären. Måste säga att det tog hemskt ont i mammahjärtat när vi skulle lämna honom där. Han var så rädd och skräckslagen och när vi skulle flytta över honom till en annan bur så klöste han fast i mig och ville verkligen inte släppa taget. Han skakade desutom i hela kroppen och att då måsta vända ryggen till och gå därifrån gör en lite ledsen i hjärtat. SKa dock hämta honom om 50 minuter!!
Jag hoppas för guds skull att han slipper tratten.

Har iallafall hunnit sätta igång en tvättmaskin och funderar nu på att lägga mig och vila några minuter.
Om inte så måste jag göra det när jag hämtat honom. Är faktiskt hemskt trött just nu. Ska desutom iväg på Core / Pump ikväll precis innan jobbet så kan nog behöva lite vila skulle jag gissa.



Mamma Jenny och hennes hjärtegryn när han bara var en bebis :) <3

Kommentarer
Caroline

Hur gammal är han nu? :)



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2011-05-31 @ 16:45:48




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback