-

Hej och hå!

Blev en riktigt lång men trevlig kväll igår.
Först var vi på Piteå Havsbad och lekte. Känner mig alltid som ett barn när jag är där. Vi fick tillochmed lite fans där som bestod av två småpojkar. Dom tyckte vi var jättecoola när vi fixade lite extra "tryck" i en av banorna! Så dom fick vara med, snälla som vi var ^^ 
Sen så skulle vi ut och äta och det slutade med att vi hamnade på Golden Dragon. Åt till förätt friterade kycklingvingar i honung typ, sen till värmrätt åt jag plankstek (blodig såklart) och sen skippade jag att beställa någon efterätt. Höll redan på att dö!

Gott gotti gott gott ^^


Ne, nu ska jag snart iväg till jobbet. På 11 dagar så kommer jag jobba 10. Kommer nog mest troligt vara helt slut sen men.. kommer bli rik ;)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback