GooooDMorgon

Hejsan

Man blir lite lätt deprimerad när man tittar ut genom fönstret och ser stora snöflingor dala mot marken. Det är en sådan dag som man varken vet ut eller in, särskillt om dagen ligger i Maj månad. Helt sjukt...
Har inte mycket för mig för tillfället. Ska hämta bror min på skolan klockan två, vi ska nämnligen på bio ikväll och se på Thor. Blir spännande att se vad det är för film egentligen.
På tal om bror, han klarade körkortet idag så GRATTIS till han. ^^


Btw, ska passa på att visa en bild på en tröjja som jag fick av Frida!!
(Glömde ta en bild på min Onepice igår, får  bli nästa gång ;D)



Min liknande tröjja som jag fick av Anna är så sönderanvänd så det är inte klokt. Underbart med en ny då eftersom den gamla jag hade var min absoluta favorit tröjja som jag tyvärr var tvungen slänga för ett tag sedan, med sorg i hjärtat. MEN, nu har jag en ny favorit!!! ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback