Häktisk förmiddag

Hejsan!

Precisw vaknat och ska snart ta tag i allt detta som måste göras innan man ska iväg!
Ska först och främst till Chefen och hämta upp mitt sommarschema. Ser hemskt mycket fram emot detta eftersom att då kan man äntligen börja planera de lediga dagarna! Det är ju trotts allt sommaren vi pratar om :)

Sen när jag gjort det så ska jag förbi korpen och ha ett pump pass. Träningsvärken börjar ju äntligen vara helt borta så då är det dax igen! :)
Blir kanske att Svisha förbi solariet också. En av mina nya bikinis är ju vit så då vill man ju ha lite färg, Kommer vara så jääääkla snygg alltså, Beware! ;)

Ungefär så ser min förmiddag ut.
Ikväll så ska jag nog åka iväg på grillpartaj! MUMMA!!! ^^



~ Puss på er ~

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback