Handduksdagen

Alltså?!? Har inte dessa dagar gått lite överstyr... HANDDUKSDAGEN??!
Det ska jag iallafall fira med att duscha senare idag och torka mig med en.... nått sånt?!

Hur som helst. Känner mig lite ledsen i hjärtat över att det underbara varma och vackra vädret försvann lika fort som det kom. Nu den senaste veckan så har det mestadels varit kallt, blåsigt och mulet. Så kan vi ju inte ha det. Det är ju för sjutton snart Juni.
Har iallafall spenderat dagen med att titta på Glee och läsa "En geishas memoarer". Är snart klar med den (för typ 10 gången). Det är verkligen en fantastisk bok. Det är den bok som jag läst flest gånger någonsin! :)

Känner mig lite dåsig. Ska ju dock iväg på Zumba ikväll så då blir det nog fart på mig ;)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback