Internationella dagen för FN:s fredsbevarande personal

eller Mors dag, som vi också kallar den.
Insåg precis att jag missat MASSOR med roliga dagar nu de senaste dagarna (eller, två iallafall... eller, en dag med två betydelser). Måste lägga upp dom också

Det är nämnligen så att den 28:onde är "Internationella krama en musiker-dagen" eller "Dykningens dag" Hoppas verkligen att alla kramade en musiker igår. :)

Iallafall, Godmorgon.
Idag hade jag en efterlängtad sovmorgon.
Är det bara jag eller börjar man kännas sig riktigt gammal när man vaknar och inser att man faktiskt tycker att sova till kl 9 är en sovmorgon?!?!
I min ungdom (hö hö) så sov man faktiskt till 1 iallafall.
Måste dock säga att det är lite skönt att man inte gör det numera. Dagen blir så kort då, det förstod jag inte när jag var ung (hö höö).

SKa ta och ta tag i disken snart. Känns verkligen "JÄÄÄÄTTEkuuul...". Inte en uttinuttiputti sugen på att göra det men, jag har väl inget val...
Blir kvällsjobb sen och efter det så åker jag till Blås för att gratulera mamma på mors dag. ^^



Gammal bild på mig. Skulle gissa att jag gick 1:an på gymnasiet eller något liknande. Shiet, tänk att 1:an på gymnasiet var 4 år sedan?!?!... GALET!!

Iallafall, älskade den hårfärgen jag har på denna bild! Verkligen en fin röd / brun färg!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback