Lever och mår

Hejsan!

Har verkligen gått många dagar nu sedan jag senast skrev. Ber om ursäkt över detta men har haft så mycket annat som hänt i min värld.
Har hunnit vara en sväng på Ikea och införskaffat lite hyllor och andra nödvändigheter, har en hylla kvar att montera ihop och hänga upp. Är en bokhylla till sovrummet! ^^
Sen har jag jobbat en hel dag / Kväll.
Igår var det fest hos Frida och Björn. Det bjöds på fantastisk mat och jag höll bokstavligen på att äta ihjäl mig. Helt underbart fantastiskt! :) Var hemskt kul att träffa en massa gamla vänner som jag inte sett på år och dar! Man blir lite lycklig i själen då :)

Idag kommer det mest troligt bli slappardag delux i min onepiece i soffan. Är nog lite bakis eftersom huvudet känns tungt. Låter som att det blir pizza till middag och ja, det är perfekt bakismat så jag tackar inte nej till detta ^^ 



Bara för att Charlie är så söt :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback