Nationalparkernas dag

Hejsan och glad "Nationalparkernas dag".

Hade verkligen inget att skriva om igår. Känns som att mina dagar alltid är densamma.
Var iväg på Zumba igår (som varje måndag) men denna gång var det sjukt läskigt. Hade ätit lite dåligt under dagen och detta resulterade i att min kropp nästan la av. Eller.. medans vi dansade så kände jag att jag tömdes på krafter på ett sätt jag aldrig kännt förut. Kunde inte lyfta på armarna tillslut, hemskt obehaglig känsla.

Idag så ska jag iväg med Frida på Core / Pump.
Gruvar mig lite för pumpen. Det är så jobbigt för musklerna ;D
MEN ni ska veta, att jag har börjat få stora muskler både här och där, riktigt nice!!

Har ännu inte städat som jag lovade mig själv att göra så fort Prisse for hem. Måste ta tag i detta snarast!!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback