Pågång

Är nu på gång med allt som skulle göras idag. Första arbetspasset är nu avklarat och håret är trimmat.
Ska snart ta tag i det enorma uppdraget att åka och storhandla. Kommer bli MYYCKET denna gång eftersom det mesta börjar ta slut. Pastan tillexempel som vi aldrig brukar köpa eftersom vi köper så enorma förpackningar åt gången. Jasi, Blir spännande att se hur detta ska gå :D
Måste dock dra med mig Anton eftersom att jag behöver lite bärhjälp.
Sen ska jag försöka kasta ihop någon middag av något slag så att jag hinner äta innan det är dax för Zumba.  Lite ledsen i ögat blir jag ändå när jag inser att mitt "frisörfina" kommer förstöras där.. Hrmm.. Aja! :)

Hihi förresten. När jag kom hem nu så började Charlie vädra och leta efter något. (Dom som sett CHarlie vädra vet hur rolig han ser ut medans han gör det). Går omkring fram och tillbaka över rummet tills han kommer fram till mig i soffan och trycker upp nosen i mitt hår. Håret luktade ju självklart konstigt efter alla spännande saker som frisören hett i det. Han tycktes inte gilla det så han bet i det och försökte dra bort det... Gjorde inte alls ont men det var hemskt sött! ^-^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback