Skada

Jag är ju verkligen expert på att skada mig.
Skulle sätta ihop en hylla från Ikea som jag köpte när vi var där senast. Jag slog då i handflatan så att den är alldeles bå och svullen nu :( aj aj aj..

Iallafall, vi ska snart iväg till Svärmor som nu kommit hem från semestern. Vi ska lämna tillbaka Prisse och äta middag. Kommer, trotts allt hans hår lösande, att sakna den lilla krabaten. Han är hemskt mysig och han vill gärna att man sitter och klappar och gosar.
Det enda som ska bli skönt är ju att slippa allt katthår. Då blir det städdag imorgon då med andra ord. Är lite rädd för att Charlie ska börja känna sig ensammen nu när Prisse far. Vi får hålla tummarna att det går bra.




Pirssemannen <3

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback