Stan #2

Hejsan!

Uppe och vaken. Sitter och installerar Titan Quest. Ska bli kul att få spela det igen. Det är verkligen grymt :)
Känner mig lite småtrött av någon anledning. Vettetusan varför eftersom att jag sovit sjukt länge. 
Snart blir det att åka iväg till stan med Anton och Jonathan. Vi har några småärenden. Ska dock iväg till stan med Frida senare ikväll för lite shopping och träning. Ska idag även köpa mitt träningskort på Korpen. Ska bli så jäääkla skönt att ha ett sånt så att jag slipper ringa och boka flera dagar i veckan. Det är verkligen sjukt drygt. + att jag räknar med att spara lite pengar eftersom att det har verkligen blivit mycket tränande och att betala per gång då blir rätt dyrt så, gäller att tänka lite ekonomiskt.



Har ju inte visat hur mina blå glasögon ser ut på, Love love loooove <3

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback