Svett och tårar

Hej igen!

Hemskt rastlös, sitter och funderar vad man skulle gjort nu, eller.. rättare sakt. sitter och försöker undvika det faktum att jag MÅSTE gå i duschen trotts att jag egentligen inte orkar.
Vill bara lägga mig och sova.. buhu..
Ne. Duschen. Det ska jag ordna innan jag far till jobbet. Trotts att jag brukar vara sunk på jobbet så kan man inte lukta svett och äckel.. hualigen!

Btw, känner mig verkligen som en crazy cat lady. Katterna stalkar mig verkligen.Kan inte gå någonstans (jo ut) utan att dom följer efter. Är jag på toa så sitter båda utanför när jag öppnar dörren. Går jag och lägger mig på sängen så kommer dom genast dit. Går jag till soffan så ligger dom på var sin sida om mig. Shit alltså, hur ska detta sluta? ^^


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback