Systermys

Hejsan!

Nu börjar denna dagen lida mot sitt slut och den har varit hemskt trevlig.
Syster har varit här på besök, vi hann ränna runt på stan en sväng (Utan att hitta något tyvärr, eller.. smör?). Sen har jag bjudit henne på min FANTASTISKA PAJ! Första personen jag bjuder på denna, vart lyckat ;)
Sen försökte vi ta ut katterna på promenad vilket var mindre lyckat.  Charlie ville bara gå åt fel håll och Prisse la sig ner på gruset och STENVÄGRADE röra på sig. *Suck*, vad ska man göra med dom två?!

Vi hann också kika på lite serier (självklart) :)
Ne riktigt trevligt att ha syster på besök. Det är alldeles för sällan!
OCH, tro det eller ej, men jag fick tillåtelse att lägga upp en dagsfärsk bild på henne (Jag råkade smyga in i bilden också men NU ska ni få se henne!!! ^^



Jessica till höger!!! <3
Folk påstår ju dagligen att  vi är rätt lika, vad tycker ni?! :)

Kommentarer
Anonym

yäääyäää!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2011-05-12 @ 22:23:07




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback