Tråk

Blev syskonmys igår kväll. Mycket trevligt. Vi såg på film, på Pirates of the Caribbean för att vara mer exakt. Börjar ju vara dax att ladda upp, inte många dagar kvar till premiären nu ;)
Vi såg också på någon film som heter... Tremors - The legend begins... typ. Inte riktigt min typ av film! 

Senare när dom åk hem så tittade jag och Anton på säsongsavslutningen utav The Vampire Diaries. *buuhu*.. Sorgen... SORGEN!!
Längtar tillsdet börjar om igen!

Men iallafall, nu är vi här, idag, lördag!
Har just kommit från frasses där jag käkade frukost(!!!!) Det var lite illa måste jag säga...
Ska snart ta ena katten och åka iväg till Jävre och tvätta bilen. Inte så upphetsande kanske men det måste ju också göras. Blir att vaxa den och städa den innvändigt också! Så fullt upp även idag! :)
Ikväll så åker jag desutom iväg på ett nattskift!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback