Trött, slut men Nöjd

Hejsan!! :)

Blev tillochmed två inlägg idag, ser man på, jag är på G igen!
Inte för att jag har speciellt mycket att säga idag, ni vet det mesta redan.
Jag har spenderat dagen tillsammans med Frida och Sofia i träningens tecken. Pump, Promenad och Zumba har stårr på schemat. Fruktansvärt skönt, men kommer vara rejält skönt att sova ikväll. Kommer nog sova som en bäbis! :)

Har btw smakat den godaste kladdkakan som jag någonsin ätit. Skojjar inte, den var godare än ALLA kladdkakor som någon någonsin gjort (Förutom denna då som Sofia hade gjort). Både jag och Anton hamnade i chokladhimelen! ^^
Tror att jag ska anställa Sofia som personlig bakerska! :D

Men iallafall, nu sitter jag här, ännu en gång i min Onepiece (Den kommer verkligen bli välanvänd!)
Blir nog att kika på "The Terminal" innan jag går isäng!

(Förlåt, det blir verkligen inte mycket bilder. Ska ta tag i fotograferandet)

Sov gott

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback