Trött

Hej!

Arbetspass 3 utav 11 är nu avklarat. Fick ännu ett pass idag därav siffran.
Shiet alltså 11 dagar i rad. Det kommer nog bli mitt rekord i att "sträck jobba" tror jag! :)
Kommer ha gått om pengar sedan.
Dock så börjar jag redan känna mig helt slut. Tänk hur galet trött jag kommer vara dag 10.. haha ;D
Glömde ta med mig lunch på jobbet idag, FY SATE vad hungrig jag var nu vid middagen, bestämde mig för att göra något snabbt så det fick bli tacos (TacooOoo ;) ).. Behöver jag ens nämna att jag är mätt i magen nu?! ^^ 

Tycker att det är hemskt tråkigt att jag har så lite tid till att blogga just nu.
Beror dock på att jag jobbar så gott som hela dagarna så finns ingen tid!
Hoppas ni har överseeende med detta. Försöker få in MINST ett inlägg om dagen iallafall! :)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback