Twitter

Har för rätt längesedan startat en Twitter, mest för att kolla vad det var för något men fastnade inte riktigt till en början. Tyckte att det var segt och lite tråkigt och fattade inte riktigt grejjen! :)
Har nu senaste veckorna börjat använda det mer och börjar förstå charmen. Det är ganska roligt att se vad kändisarna skriver, tycker och tänker!
Har inte speciellt många bekanta, vad jag vet, som använder Twitter.  :)
Men, iallafall, finns det folk därute som använder Twitter så...
Här har ni mig http://twitter.com/#!/JennyEngman
Följ mig gärna så hittar även jag till dig! :)

Kommentarer
elin

Hej, jag har skapat en blogg som går ut på att förändra och förbättra kroppsidealen. Och jag söker folk som är villiga i att vara med nu i början så att jag kommer igång.



Är detta något du brinner för också, i sånna fall så hoppas jag att du tar en titt och känner efter om det är något för dig. :)

www.sizeheroelin.blogg.se



Blogg: http://sizeheroelin.blogg.se/
2011-05-15 @ 15:47:49




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback