Ute-Bus-Charlie

God afton

Blev inte jättemycket gjort idag faktiskt.
Badhuset blev inte av, ärenden.. jo.. faktiskt gjorde lite ärenden tillsammans med Anton.
Lyckades också få undan all tvätt *applåder*
Så ja, faktiskt, litegrann fick jag gjort innan jag var tvungen åka iväg till jobbet! Tevligt!

När jag kom hem så stod lillgrisen min ocj jamade vid dörren så vi tog oss en liten promenad. Han blir verkligen bättre och bättre för varje dag på att promenera i koppel. Man kunde verkligen se hans lycka för han hoppade och sprang fram och tillbaka så att jag knappt hann med ibland!
Nu står han och jamar vid dörren och försöker öppna den. Tur att vi alltid har låst ytterdörr för annars hade han garanterat stuckit så snart han kunde :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback