Världsdagen för social rättvisa

Titeln: Dagens dag


Hejsan!

Har precis kommit hem från mitt nattskift. Känner mig lite duktig eftersom att jag inte gått och lagt mig något nu efter att jag kom hem. Sitter istället och "taggar" för att snart promenera in till jobbet (igen) och ha ett kvällspass! Nog är det allt bra tur att man gillar sitt jobb, annars skulle detta kännas jobbig(are)t.
MEN, efter detta kvällspass så kan jag ta det lugnt, jag är nämnligen, än så länge, ledig i helgen. Kommer bli riktigt skönt. Har haft en ganska häktisk jobbvecka. Säger inte detta i syfte att klaga eftersom det har verkligen varit skönt att få komma igång med jobbet igen. Har varit så mycket arbetslösa dagar på senaste tiden. :)

Så, som sakt. Ledig helg.
Detta kommer spenderas på latast möjliga sätt. Kommer bli fantastiskt skönt <3
1 ½ timme kvar tills jag ska gå iväg, KÄMPA JENNY!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback