WashieWashie

Goder förmiddag allesammans!

Vaken, katterna matade och tvätt tid bokad.
Så har min morgon sett ut än så länge.
Är 30 minuter kvar tills det är dax att gå ner och börja tvätta. Har huuuuur mycket som helst så, är inte speciellt taggad.


Btw, just nu sitter Charlie under tv:n (Min dataskärm alltså) och försöker komma på ett sätt att attackera allt detta som hela tiden rör sig. Han har inte rört sig ur fläcken på 5 minuter.


Iallafall, Vad resterande planera är, det vet jag för ögonblicket inte. Har några ideér men inget jag riktigt bestämt ännu men inviga min ena bikini  (I badhuset såklart!!) göra ärenden finns i åtanke. Vi får helt enkelt se hur det blir. 
Vad jag vet är att jag ska åka och jobba kl 18! :)




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback