BloggaaH

Hej!

Snön kom, snön försvann.
Det går verkligen undan. Saker händer så fort. Helt galet att det snart är december. Ännu sjukare att 2011 snart är slut också. Är det verkligen möjligt för tiden att flyga iväg såhär? Tydligen, and I don't like it.
Sitter på jobbet. Imorgon så är det min första officiella dag "på scema". Skönt att redan nu veta precis vilka dagar jag jobbar samt vilka dagar jag INTE jobbar i december. Riktigt underbart faktiskt! :)
Jobbar ju dock 100% så det är betydligt mer jobb än man är van vid, och då har jag jobbat rätt mycket ursprungligen. Men ska bli riktigt roligt iallafall.

Nu är det 3 veckor och 5 dagar kvar innan jag flyger iväg till fjärran land.
Blir bara mer och mer nervös och samtidigt mer och mer exalterad. Det är 3 känslor som är ganska svåra att mixa ihop. Man vet inte riktigt vad man känner. Det enda jag vet med säkerhet är att jag längtar sjukt mycket till att få träffa Arvid! :))

Vad är det som mer händer i min värld?
Förutom ett möjlig julbakande till helgen så är det väl inte så mycket egentligen. Livet flyter på i ett lagomt och bekvämt tempo där jag mixar jobbet, träning och nöjen i en salig blandning. Jag gissar att det är så livet ska vara. :)


Kommentarer
JOZ♡

Tja! Undrar om du skulle vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker om den? Bra/dåligt?

Ha en bra onsdag :)! Kram



Blogg: http://bedeliciious.blogg.se/
2011-11-30 @ 15:37:49




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback