Breaking Dawn

Godmorgon!

Som jag upprepade gånger skrev igår så skulle jag, Anton och Jecka gå och se Breaking Dawn på smygpremiären. 
Gick ju dit med känslan att det kommer väl kanske bli okej, trodde mest att dom skulle sabba allt och att jag skulle gå därifrån besviken över att dom inte lyckades fixa det som jag hade tänkt det och att dom hade plockat bort för mycket.

Då ska jag nu berätta vilken känsla jag FAKTISKT gick därifrån med.
Jag skrattade och var såå jäääkla lycklig över hur bra dom hade gjort den. Dom hade gjort den HELT perfekt. Precis som jag hade tänkt mig. Man skrattade och var på gränsen till tårar om vartannat och det var helt fantastiskt. Jag är fortfarande lite "hög" av hur bra den var.

Och WOW vilken förändring det är på skådespeleriet från första filmen. Kirsten är ju helt helt otrolig nu i jämnförelse med Twilight. Nu gjorde hon ju faktiskt Bella PRECIS som iallafall jag tänker mig henne när jag läser böckerna.
ÄNTLIGEN har hon kommit in i det och hon gör det så bra!!

Känner att jag egentligen bara babblar nu och säger "Den är så bra" om och om igen med små skillnader i förmuleringen så jag ska avsluta nu.

Sammanfattning:
HELT fantastisk film (om du gillar Twilight serien) som du MÅSTE se. Om någon inte har någon att gå med så följer jag gärna med en extra gång. 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback