Domningar

Hej!

Inte en så god morgon för min del. Har tittat på klockan säkert 10 gånger i timmen hela natten. Är så galet trött. De gånger jag somnat till så har jag vaknat 10 minuter efter att jag tittade på klockan senast. Blir så frustrerad. Har begränsad känsel  i både fötter och händer. Kommer bli en tung arbetsdag idag.. jäkuskt tungt!
Ska verkligen försöka få bort disken innan jag far. Annars är den ju kvar där när jag kommer hem och jag gissar att sängen är det första jag kommer besöka när jag kommr hem.

Min älskade blomma håller desutom på att dö. Jag vet inte varför för jag gör verkligen allt för den blomman men den bara.... vissnar? :(

Ne nu måste jag börja ta tag i mitt liv. Jag börjar om en och en halv timme och då SKA disken vara borta... hoppas jag...

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback