Ledig dag

Gooodmorgon!

Idag är jag ledig! Lite skönt faktiskt. Blev ju en lång helg med arbete torsdag - söndag.
Men man vet ju aldrig. Rätt som det är så blir jag "med jobb" idag också. Det återstår ju att se!
Har faktiskt inte riktigt kommit på vad jag ska göra utav denna dag. Förutom att jag ska träna. Blev ju lite sisådär med det under veckan som var.
Behöver åka till Kommunal och fixa reseförsäkringstjoffs. Ska göra det i veckan. Vet inte om jag ids idag.
Längtar så mycket tills resan. Får lite ont i magen men samtidigt kan jag knappt bärga mig från att börja packa etc. trotts att det är 7 veckor kvar. Ne nog måste jag hålla mig från det ett tag till, det säger ju förnuftet! :P


Kommentarer
Anonym

vad fina ni var :) och man känner fan inte igen dig jenny XD // J.et med ett eck



2011-11-07 @ 19:51:31




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback