Live forever or die trying

Sådärja, nu har jag skrivit av mig lite i inlägget nedanför. Men bara lite lite för jag är fortfarande sjukt exalterad och vill bara fortsätta skriva hur bra den var (ooooops i did it again).

Iallafall, GODMORGON!

Vaknade imorse vid 7 tiden och skjutsade Anton och Jecka till skolan.
Åkte sen hem och la mig och sov igen och vaknade upp halv 1 och blev nästan lite skrämd över hur mycket klockan egentligen var. Så jag steg upp och käkade lite lasange rester.
Sen av någon anledning så hamnade jag framför datorn där jag fortfarande sitter. Ska nog ta och bege mig ut på en promenad eller till gymmet. Mest troligt en promenad för jag ids inte alternativ 2. Tar tag i gymmet imorgon tror jag!
Ska ta och plocka undan lite också. 
Man "stökar" ju ner så fort ibland, man lixom lägger ett papper här och där till det bara ligger en massa papper över allt. Det är sånt som måste stökas bort. 
Ikväll ska jag faktiskt på bio igen. Ikväll ska jag dock se Tintin.
Tveksam men vi får väl se! :)



Ska försöka vakna till litegrann innan dagen fortsätter bara...

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback