Ny Vecka

Hejhej!

Har precis vaknat, pigg men rätt seg + att jag har en enorm träningsvärk i axlarna.
Ska iväg på korpen och ha ett Pump-pass. Inte taggad för 5 öre men det är alldeles försent att avboka nu så det är bara att tuta och köra.
Sen efteråt så är det bara att skynda hem, duscha och slänga i sig nå mat för då ska jag iväg till jobbet klockan 14.00. Sånt är livet :D

Mycket trevligt med farsdags middag igår. Maten blev omtyckt (Tack och lov) och efterrrätten vad super ;)
Blev en hel del disk som jag är gaaaalet nöjd över att jag tog hand om igårkväll för det hade verkligen INTE varit kul att göra det idag, huujeedamig. 

Vad har mer hänt i mitt liv?
Hmm jo just ja igårkväll tog jag äntligen tag i mig själv och började spela lite CIV. Askul. Fastnade framför datorn och upptäckte knappt att klockan bara rusade iväg. Därav stod jag och diskade där strax efter 12 igårnatt.. heheh!

Ne ska ta och slänga på mig träningskläderna och börja bege mig.



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback