Photoshop

Hejhej!

Lugn dag idag. Sov länge, tittat på serier och allmänt bara myst på denna lediga dag. Har verkligen varit skönt att få vara ledig idag. Behövde nog det!
Snart ska jag och Anton till stan för lite ärenden. Sen så ska Anton visst bjuda på middag på Golden idag sådär mysigt spontant. Det säger man inte nej till dirrekt! :)
Sen ska han även följa med på Bodypump ikväll! Trevligt!

Under gårdagskvällen så satt jag och försökte lära mig Photoshop som följde med datorn min. Hemskt svårt men ändå roligt att pilla med. Vem vet jag kanske lyckas fixa mig en egendesignad design någongång. Tvivlar men man vet ju aldrig ;)

Kommentarer
Anonym

Heja svergie gul och blå, /Fotbollen



2011-11-01 @ 18:16:32




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback