Rom

Hejsan!

Min passivitet fortsätter
Har precis suttit och kollat på resor till Rom, kostnader, sevärdheter, hotell etc.
Är så sugen på att åka dit nu året som kommer om ekonomin tillåter. Man kan ju alltid hoppas och önska. Vore ju asspännande att få se Vatikanen, Coloseum, (Hittade en dagstur till Pompeji som hade varit awesome att åka på) och sen att få vandra omrking i alla underbara vackra och kända kyrkor som finns där. Fyy så mysigt. Sen att få prova att käka ÄKTA pasta och ÄKTA pizza och ÅKTA mozarella hade inte varit helt fel.. hehe ;)
Ne men detta återstår att se om jag kan få det att bli av så snart som nästa år. Hoppas, jag hoppas även att jag hittar ett sällskap som vill följa med men, det ska väl inte vara så svårt?

Bara att höra av sig ;)


Kommentarer
kwinnan

LETS GO TO ROM



2011-11-23 @ 21:39:56
THE MAN

INTE UTAN MIG



2011-11-28 @ 14:40:11




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback