Smygpremiär

Godmorgon

Anton väckte mig idag. Jag är lite lagomt småputt MEN, blev genast lite gladare när jag kom på att vi idag ska iväg på smygpremiären av Breaking Dawn!! :))
Men... hmm.. Då borde jag kanske ha sovit längre?! Får väl se till att dricka mycket cola då eller nått!
Iallafall, Den börjar klockan 12 inatt och det är jag, Anton och Jecka som ska fara. Kommer bli askul!
En annan positiv sak med dagen är att, förhoppningsvis, mina skor kommer idag!! *Längtar*
Jag hoppar verkligen att dom passar!

Mycket roligt denna dag med andra ord. Dock finns det lite ärenden på listan också (som vanligt). Måste åka förbi arbetsförmedlingen och berätta om vilka jobb jag sökt sen jag var där senar JÄTTEKUL *Not*.
Sen så ska jag hämta upp Jeck efter att hon ätit lunch på skolan och vi ska åka och fixa litegrann med mamma och pappas kommande julklappar. Känns as skönt att dom är som klara. Har ju även typ ungefär bestämt vad Martin och Jessica ska få också men dom är inte köpta ännu så det kan ju ändras med tiden men, ja.. Vi får se. 
Tänkte inte ta och skriva ut något om vad jag ska köpa för man vet inte riktigt vem som kikar in här och kanske får reda på sina julklappar. hehe! :)

Ne, tror att jag måste försöka få mig nå mat i magen!



*Längtar*

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback