Snyft!

Mina skor kom idag.. sååsåsåsåså fina dom var! OCH HÖGA! Jag blev nästan lite höjdrädd är jag stod!
Men... alltid ett men. Dom var trasiga, fanns en stor reva på båda klackarna så har fixat nu och ska posta dom när jag åker in till stan om en stund. Oj så tråkigt. Dom var också liiite för stora men tror inte att jag kan ha storleken mindra så ska ta och köpa en sula till dom när dom kommer tillbaka. Verkligen hemskt trisst att få trasiga varor hem. Tur att dom på Nelly har superservice så fick hjälp dirrekt med hur jag skulle göra. Då får vi hålla tummarna att jag gjorde rätt så att det dimper ner ett nytt par snart :)

Fick dock en annan rolig grejj i brevlådan idag.
Fick nämnligen resegarantin som jag beställde hem för ett tag sedan. Eller mer ett resegaranti bevis. Hehhe!
Så nu har jag ett papper som ska åka med mig till USA och skydda mig ifall olyckan är framme. FÖrhoppningsvis kommer inget sådant hända men känns tryggt att ha iallafall. Helt sjukt att tänka att om 6 veckor så har jag nu suttit i 1 timma på planet mot USA. :))
Hoppas att Arvid är förberedd på att jag är super exalterad och kommer nog riva stan i ren förtjusning när jag kommer dit. 

Längtar så mycket :)


Kommentarer
HANNA

tävlingsdax! kolla in:

http://hannalovisasol.se/2011/november/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitrus.html



Blogg: http://hannalovisasol.se
2011-11-15 @ 20:47:23
Anton

Vad fin du var på den här bilden <3



2011-11-21 @ 03:11:41




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback