Tisdag

Svar till J med ett eck!: Tack snuttan ;)



Hejhej

Har vissa skrivsvårigheter just nu eftersom katten ligger hemskt konstigt på mig. Så om det uppkommer hemskt många stavfel så ber jag om ursäkt för detta i förhand!
Som ni såg i inlägget nedan så har Nightwish nya singel "släppts".. mer läkts på youtube. Riktigt bra om jag får säga det själv. Längtar tills man får höra hela albumet! :)

Har jobbat på med min reseförsäkringstjoffs idag och jag TROR att det är fixat nu. Yeey :)
Idag finns inte så många planer på listan, eller jo. ska trippelträna idag. Kommer bli skönt det. Hahah förresten kan ju berätta att gårdagens Aerobic höll på att ta död på mig. Var sjuuukt jobbigt och mitt i allt så fick jag en blackout. Tappade verkligen allt, visste inte vad jag gjorde och detta resulterade ju självklart i att folk sprang in i mig! Tur att det gick om fort! :D

Just nu funderar jag på powernap? 



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback