Trodde du ja

Hejhej!

Känner verkligen hur passiv jag är på bloggandet när jag jobbar. Finner knappt någon tid att sätta mig framför datorn. Detta ber jag om ursäkt för. (Men å andra sidan, skriver ju inget som är speciellt intressant, men ändå!).
Tänkte ta och kasta in ett litet inlägg innan jag åker vidare på andra äventyr.

Helgen har, som ni förstår, bestått utav arbete. 
Skrev tidigare idag en uppdatering på facebook som löd ungefär "Nu:Jobb, sista passet för i helgen".
Men, nej... så blev det ju inte riktigt. 
Fick ett telefonsamtal idag från ett boende där det var lite kris just nu. Ingen av de andra vikarierna kunde ta det så då blev det jag som hoppade in där också.
Men eftersom att jag hade planerat med Anna Kwinnan Wikström att vi skulle gå på bio idag så lyckades jag kompromissa till mig att få göra det och få börja efter bion. Riktigt skönt det! :)

Så här sitter jag inlindad i handdukar. Ska klä på mig och sen så börjar det snart vara dax att rulla iväg mot bion. Vi ska se Breaking dawn. Heheh.. jag är inte sen på att tacka ja till ett sådant bra erbjudande! :D



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback