Umeå

Hemma efter en helhelg som spenderats i den fina staden Umeå tillsammans med goda vänner.
Anna har flyttat in i en underbar lägenhet som jag nu funderar på att sno med mig hem nästa gång jag hälsar på. Bara byta ut den lite snabbt mot denna. Inte tror jag att hon märker det?!

Blev god mat, gott dricka, god shopping och framförallt gott sällskap.
Var dock helt slut när jag körde hem idag. Mina ögonlock är sjukligt tunga just nu så jag ska ta och hoppa i duschen och sen så ska jag göra en tidig kväll.
Imorgon står arbetet på schemat. Jag ska äntligen få mitt schema för December månad. Vet dock ungefär vilka dagar jag jobbar men lite tider har ju aldrig skadat! :))

Sen så blir det kräftskiva. NEJ det är inge fel med att ha kräftskiva i November. PUNKT



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback